INFO K AKTIVNÍ ÚČASTI

Jednací jazyky  
čeština, slovenština, angličtina

Informace pro přednášející
K aktivní účasti je možné se přihlásit pouze elektronicky, přes registrační systém ČKS na webových stránkách www.kardio-cz.cz - zde můžete přímo vstoupit zadáním platných přihlašovacích údajů v pravé části obrazovky. Pokud si přihlašovací údaje nepamatujete a na sjezd jste se v minulosti již hlásil či jste členem společnosti (máte tím pádem vytvořený Účet), kontaktujte sekretariát společnosti na tel: 543 213 825, e-mail: cks@kardio-cz.cz. Pokud členem společnosti nejste a nikdy jste se na sjezdy ČKS v minulosti neregistrovali, musíte si vytvořit nový Účet - pod odkazem "Můj účet" v hlavním menu stránky www.kardio-cz.cz. (registrace na sjezdy).

Po vstupu do registračního systému zvolte "Aktivní účast" a zadejte abstraktum dle pokynů.

Po ukončení přijímání přihlášek k aktivní účasti, tj. 12.ledna 2009 ve 24.00 hodin, budou všechna zadaná abstrakta posouzena recenzenty a vyhodnocena (netýká se vyzvaných sdělení v blocích PS/OS, která nemají abstrakta).

Potvrzení o zařazení přednášky, případně zamítnutí, bude odesláno všem autorům e-mailem v polovině měsíce března 2009. Potvrzení o předsednictví bude odesláno v témže čase. 

Abstrakta
Abstrakta jsou součástí odborného programu uveřejněného na webové stránce ČKS – aktivní odkaz jednotlivých sdělení v programu.
Abstrakta všech přednášek budou uveřejněna na CD romu jako Supplementum Co ret Vasa č. 1, rok 2009. V kongresových taškách bude poukázka na tento CD rom, vyzvednout si jej je možné na stánku AstraZeneca. 

Audiovizuální technika
– zpětná projekce, počítačová projekce. Prezentaci je možné zaslat elektronicky předem na mailovou adresu:
kardio@rhsound.cz nebo prezentace@kardio-cz.cz .
Po příjezdu nebo nejpozději 2 hodiny před začátkem bloku, kde je přihláška zařazena, je nutné medium s prezentací odevzdat do „slide room“ u jednotlivých sálů. Pro přednášky zařazené do pondělního odborného programu doporučujeme odevzdat již v neděli.
NOVÉ!!!! U videosoborů je nutnost dodat prezentaci 24 hodin předem (u nedělních přednášek pak zaslat předem nebo odevzdat v registraci sjezdu v sobotu 9.5.2009). 
Při nedodržení dodání v uvedeném časovém předstihu si pořadatelé vyhrazují právo z technických důvodů prezentaci nepřijmout.
Na počítačích je standardně nainstalován Microsoft Office s programy Power Point a Word. Obrazové soubory ve formátu -.jpg, -.gif, -.bmp. Videosoubory ve formátu -.avi, -.mpeg. Prezentace ve fomátu -.ppt, -.pps
Media, která se mohou přehrávat: CD-R, CD-RW, Floppy 3,5”, DVD-+R, DVD-+RW a USB Flashdisk. Promítací zařízení: diaprojektory, video (PAL/SECAM), dataprojektor pro PC.

 

SLIDE ROOM
Pavilon A                           Přízemí Rotundy – místnost č. 31 (sály – Rotunda, Morava)
                                          
Pavilon E                          I. patro (Business Center) – místnost č. 28 (Sály – Praha, 
                                                                                              Brno, Plzeň, Olomouc)
                             
Kongresové centrum          II. patro – místnost označena "Slide room" (Sál – Hradec
                                                                                          Králové (Sesterské sekce)
   
Provoz slide rooms:
10.5.2009   ………..     12.00 – 19.00 hodin
                                  Prosíme dodat i pro dopolední pondělní přednášky
11. –12.5.2009………..   7.30  - 18.00 hodin
                                   Prosíme dodat i pro dopolední přednášky následujícího dne
13.5.2009    …………  8.00  - 11.00 hodin
 

POSTEROVÁ SDĚLENÍ –  Přízemí pavilonu E (lékařské postery)
                                       - Foyer Kongresového centra, II. patro (sesterské postery)

11.5.2009        Instalace pondělních posterů  (pavilon E)
                      instalace neděle 10.5.2009        …………..                 13.00 – 19.00 hodin
                      instalace pondělí 11.5.2009      .…………..                   7.30 –  9.00 hodin
                      diskuse k posterovým sdělením ……….                     10.30 -  11.00 hodin
                      moderování nejlepších 5ti posterů    ……                  10.30 – 11.00 hodin    
                      demontáž                                  ……………             17.30 -  17.45 hodin

12.5.2009      Instalace úterních posterů (pavilon E)
                     instalace pondělí 11.5.2009        …………..     17.45 – 18.30 hodin
                     instalace úterý 12.5.2009        …………….       7.30 –   9.00 hodin
                     diskuse k posterovým sdělením      ……….     10.30 -  11.00 hodin
                     moderování nejlepších 5ti posterů    ……         10.30 – 11.00 hodin    
                     demontáž                                  ……………    17.30 -  18.00 hodin

11.5.2009     Instalace sesterských posterů (Kongresové centrum, II.patro)
                   Instalace neděle 10.5.2009   ……………….      13.00 – 19.00 hod
                   Instalace pondělí 11.5.2009   ……………..           7.30 – 9.00 hod
                   Demontáž                             ………………        17.30 – 17.45 hod

 

Vybrané moderované postery (v programu označeny barevně) budou soustředěny hned u vstupu do posterového sálu – viz číslo na panelu, které odpovídá číslu přednášky v Programu.


Vyhlášení nejlepších moderovaných posterových sdělení,
V úterý 12.5.2009 – ROTUNDA pavilonu A – 16.00 hod.

K dispozici bude panel (výška 86 cm, šířka 156 cm) označený číslem přednášky dle Programu.
Instalace špendlením. Žádáme všechny autory sdělení, aby dodrželi dobu určenou pro instalaci, diskuzi i demontáž. V opačném případě si pořadatelé vyhrazují právo odstranit sdělení sami.